Saturday, September 3, 2011

saya sayang awak :(...tapi awak ?????


"awak kalau boleh saya tak nak tidur atau kelip mata hari ney"
Kenape sayang ????
"kalau saya pejam mata awak mesti tak ada depan saya"
Pejamkan lah matamu sayang saya pasti akan berada disisimu sayang….
"awak boleh janji?"
Apa
"esok kalau saya tutup mata boleh tak awak jadi orang yang pertama yang saya lihat?"
"kalau saya bukak mata awak ada depan saya tak?"
"kalau saya tutup mata awak akan tinggal kan saye tak?"
"kalau saya tutup mata awak ada disisi saya tak?"
"kalau saya tutup mata awak rindu kat saya tak?"
"kalau saya tutup mata awak sayang saya tak?"
"kalau saya tutup mata cinta awak akan berhenti ke??????

"saya tahu semue itu amat mustahil untuk awak jawab apatah lagi jawab.tapi ingatlah bahawa saya akan ingat,mencintai,merindui,dan menyayangi  awak walau mata saya tidak terbuka sekali pun.Saya akan berusaha mencintai awak dengan cebisan hati yang kurang sifatnya ini"
"asalamualaikum cinta"
"selamat malam sayang"..
<3

No comments:

Post a Comment