Saturday, February 25, 2012

Saya budak busuk

Dengar sini si busuk hendak bercerita
Pabila jendela terbuka tersingkap segala rahsia
segala yang tersirat dan tersirat kini berkibar-kibar dipermukaan
aku cuba selindungkan apa yang tidak sewajarnya aku selindungkan
mungkin pada mata yang lain melihat aku lah penyebarnya
satu...dua..tiga...ku kelip kelip mata yang memandang
sia sia cuma ia hanya sia sia
aku tetap pesalah yang kau hakimi

mungkin benar kata mereka aku BODOH
BODOH dan BODOH.....TERLALU BODOH
normal sifat manusia tak pernah nak dengar apa yang baik
Bila diam seribu bahasa dikatakan tak ada perasaan
Bila cuba bersuara dikataka  Anjing Menyalakkkkk
aduhhh hinanya diri ini...
aku tak mahu menunding sesiapa
cuma apa yang boleh aku cakap tunggulah hari PERHITUNGAN
jangan kau ingat tamat pelayaran kau
segalanya tamat....
aku memang pendendam...
kau tak selayaknya aku dendami
kerna kau aku masih menyanyangi...
namun rasa itu diperkosai hinggah hilang seri
cuma satu aku pinta
 " BERSIHKAN APA YANG SUDAH DICEMAR
KELUAR DARI SINI DENGAN HILANGNYA MARAH DARI AKU
UNTUK KAU MENCARI APA YANG DI NANTI "

No comments:

Post a Comment